2016. december 7., szerda

Ki a kicsit nem becsüli, az a nagyot nem érdemli.Bőségsikertörténetünk született

Szia Kedves Csilla! 

Bőségprogramos tapasztalataimról és felismeréseimről szeretnék beszámolni Neked! Bár Nekem megvan a BőségProgramod 2015. év óta... de (a saját butaságom és lustaságom miatt) csak idén szeptemberben kezdtem el tényleg bőszen és rendszeresen használni és alkalmazni...

Az első 21 napban egyáltalán azt kellett megszoknom, hogy valami olyat csinálok ami a konfortzónámon kívül esik és rendszeresen.... Tehát ki kellett alakítanom a rendszerességet, illetve az áldásküldést az emberekre, pénzkiadásnál az áldást... Itt még különösebb tapasztalás nem történt. 

A második 21 napon kezdtem el érezni nyugalmat...ami a nyugalom megtalálásban nagyon sokat segített az a ibolyaláng mantra hallgatása reggel ébredés után.. Napközben a bőségprogram megerősítő mondatai, feladatai, majd este újra az ibolyaláng mantra.... közben voltak kisebb megingások.. de azt mondogattam magamnak: NEM ADHATOD FEL! 

Ez az időszak október-1- október 31-ig tartott. A harmadik 21 napos körben még erősítettem a Joseph Murphy imákkal (adósságok miatti szorongások leküzdésére), Grabovoj számsorokkal, Varázsdoboz technikával.....egészen....éééésssss november 27-én jött az első siker.

I. siker: Nagyon szerettem volna egy tabletet... kb 20.000.-Ft értékben. Az egyik ismerősöm szólt, hogy ki kellene takarítani a lakását, mert a takarítónők nem váltak be.. ő már nehezen bírja..éééss előre kifizetett nekem 20.000-Ftot.... és decemberben és tavasszal kell neki a házat kitakarítani a padlástól a pincéig.. szóval mindent....

II. siker: legalább 8 éve táncolok egy bizonyos táncstílusban és ahová ez év elejétől járok most közösségbe táncolni megkértek, hogy csináljak gyakorló órákat mert egy héten csak egyszer van tánc és nekik nem elég és nem tudják a figurákat megtanulni....meg volt az első órám múlthét szerdán és 12.000.-Ft. volt ami plusz bevételem lett a terembérlet díján kívül.

III. siker. Nyáron lesz egy hatalmas táncfesztivál a Balatonfüreden 5 napos de én csak 3-re megyek, úgy jön ki a szabadságom. A 3 napos fesztivál díja 27.000.-Ft. Előzetes regisztrációhoz elég 10.000.-Ft., ( december 23-ig kell befizetni) de ha csoportosan regisztrálunk akkor a 27.000.-Ftből lejön 4.000.-Ft .A csoportos kedvezményhez legalább 7 főnek kell regizni. 

Pénteken meg lett a hét fő. Éésss december 16-án fizetem a 10.000.-FTot.... és utána 3 hónap alatt a fennmaradó 13.000-Ft-ot.. Igaz ebben nincs szállás, kaja, utiköltség... de egy három napos balatoni egész nap tánc, délután tánc, este tánc szerintem igen csak megéri.

Nah ezt jó hosszúra eresztettem. Csilla BőségProgramod müködik!  Csak alkalmazni kell....
Annyi segítséget szeretnék még kérni, hogy az 5 célom okoskérdésekbe be szeretném építeni hogy résztveszek Kassai Csilla Főnix Konzultációján 2017.. januárjában... Hogy is tegyem fel jól a kérdést? 

Javaslatom:

Miért sikerül villámgyorsan elvégeznem a főnixet?
Miért jut mindig bőven mindenre?

Hála és Köszönet ezért a szuper programért amit megalkottál.


Huh.. majd elfelejtettem... mióta használom a bőségprogramot.. azóta optimálisabban tudom beosztani a munkámból befolyó fizumat.
Szeretettel, Mónika 

Mit is fűzhet ehhez a tréner? 
Ki a kicsit nem becsüli, az a nagyot nem érdemli, és igen!Érdemes hinni-bízni, dolgozni magunkon, egyszer és mindenkorra véget kell vetni a pesszimizmusnak, az önsajnálatnak, az önsorsrontásnak.

A levél írójának pedig szívből gratulálok, csak így tovább!:)

Önfejlesztő programjaink széles tárházát itt találjátok: 

Szeretettel, Csillátok