2016. szeptember 19., hétfő

Buta vagyok, hülye vagyok, és nem érek semmit, gyermekkori bírálatok felnőttkori romboló hatása

Kedveseink.

Ma egy olyan csodálatos lánnyal tréningeltem, akinek az anyukájával már volt szerencsém vagy két éve.

A lány teljesen félreismerte magát. Édesanyja első férjétől származik, és bizony, borzalmas gyermekkora volt. Az édesapja ütötte-verte, folyamatosan alázta őt és a család többi tagját is.

Ez a lány, ma 42 esztendős,egyedülálló és borzalmasan önbizalomhiányos.

Még mindig működtek benne az oly sokat hallott bírálatok: Buta vagy. Hülye vagy,

Tanulási nehézségei voltak gyermekkorában. Amikor nem értett valamit, akkor az apja szíjjal megverte.

Mikor a tréningen előadta nekem ezeket a dolgokat, hogy neki milyen rossz az agya, nincs szókincse, és ő maga nem ér semmit, csak néztem rá nagy boci szemekkel.

Ugyanis én pont az ellenkezőjét tapasztaltam. Mindent elsőre megértett, remekül kommunikált, és gyorsan reagált minden szavamra.

Mondtam neki, akinek nincsen szókincse, az nem tudja ilyen jól kifejezni magát, és engem sem ért meg.

Mindig mondom, aki én hozzám ideér, az hülye ember nem lehet. Ugyanis csak az értelmes ember fogja fel, hogy neki, magának kell megváltoznia, hogy ha jót akar magának.

Én nem az egyről a kettőre, hanem az ötről a hatra vagyok. Csak az értelmes ember érti meg, amit mondok.

És Ő, aki ma nálam volt, mindent megértett elsőre.

Összeszorult szívvel gondolkodtam el rajta, már megint:
VAJON HÁNYAN VANNAK AZOK, AKIK UGYANÍGY FÉLREISMERIK MAGUKAT, MINT Ő?
KIK ÉRTELMESEK, TEHETSÉGESEK, ÉS ABBAN A TÉVHITBEN ÉLNEK - AZ APJA VAGY ANYJA OSTOBA NEVELÉSI STÍLUSA MIATT, HOGY ŐK ÉRTÉKTELENEK, BUTÁK, ÉS NEM ÉRNEK SEMMIT?

Mindössze három óra, és egy lelkileg felszabadult mosolygós ember ment tőlem haza, édesanyja nagy örömére. Csak úgy csörögtek a leeső tantuszok, egész Budapest hallhatta őket.

Ez a mai nap, csodálatos volt.
Nem csak a vele való tréning miatt, hanem azért is, mert nagyon-nagyon sokan jelentkeztetek az őssejt aktiváló szuper termék megismerésére.

Holnap este webkonferenciát tartunk ez ügyben este 19 órakor.

Most, a nyár végén, megtapasztaltam alaposan.
Nagyon szép a pozitív énkép,de semmit sem ér testi egészség nélkül.

Amikor pedig a saját őssejtjeink, (Istensejtjeink) dolgoznak értünk, attól gyorsabb, és sikeresebb egészséghelyreállítás nem létezik.

Megtapasztaltam.

Mindenkinek szép álmokat, és jó egészséget kívánunk szeretettel.

Van olyan természetes anyag ami a testünkben lévő őssejteket képes újra aktiválni? IGEN VAN!

Amennyiben szeretnéd hogy az őssejt -jeid újra aktívak legyenek, és helyreállítsák egészséged, add meg elérhetőséged, és mi segítünk neked hozzájutni ehhez a természetes anyaghoz: