2016. augusztus 12., péntek

Akit a pénz nem boldoggá, hanem értéktelenné tett





Mindig mondom, nem az a gazdag, akinek megvan mindene, hanem akinek nem hiányzik semmi. A minap megkeresett egy hölgy: - „Csilla, borzasztóan nagy szükségem van rád.
Minél hamarabb tudok hozzád jönni, annál jobb.”
Imádom, ahogy a Végtelen Intelligencia működik: Aki nagyon akar, annak minden akadály elhárul az útjából.
Akinek kétségei vannak, annak mindig akadályok gördülnek a velem való tréningjei  útjába.
Ő ahogy felvette velem a kapcsolatot, másnak reggel már itt is volt! Amiért billentyűt ragadtam, tipikus. Adott egy gyönyörű nő, aki kétségbeesetten érkezik hozzám. Azt mondja, ötven éves.

Tátva marad a szám, ahogy nézem. Gyönyörű, ha negyvenet mondott volna, azt is nehezemre esne elfogadni. Amikor beszél, olyan a hangja, mint egy igazi vérbeli művészé. Kellemes és megnyugtató, ám amit mond, szöges ellentétben van a látvánnyal.
 
Évekig sikeres vállalkozó volt. Jelenlegi párja akkor csapódott hozzá. Tíz gyönyörű sikerévük volt együtt. Ám aztán nagyon hiányozni kezdett neki a család. És ez a gyönyörű sikeres asszony, szült két gyermeket a párjának. A vállalkozás, amit ő teremtett, ráment erre. Ám a társa közben sokat tanult, művelte magát, és kikupálódott mellette. Aztán jöttek a nagy sikerek. A férfi belevetette magát az üzleti életbe, és mintha sosem lett volna a társának a párja, csak ez érdekli, csak ebben él, és társa minden érdeklődésére, sőt, most már kétségbeesett jelzésére ingerülten vagy elidegenülten reagál. Hibáztatja, ócsárolja, ahelyett hogy megbecsülné.
 
Házas élet nulla, családi élet nulla. A két gyermek első perctől az anyja gondja, az apjuk sosem törődött velük úgy, ahogy a gyermekek igényelték volna. Az ok törvényszerű. Az apának hányatott gyermekkora volt, egy rideg anyával megfűszerezve, aki soha nem árulta el neki, hogy aki felnevelte, nem az igazi apja. Ám ő mégis rájött sok évvel ezelőtt, és akkor is ki állt mellette? A jelenlegi párja. Ő segítette át a nehéz éveken. Hogy mi fáj a legjobban az asszonynak most? 
- “Csilla, mintha nem is emlékezne az első gyönyörű tíz évünkre. Mintha meg sem történt volna. Csak az üzlet, csak a siker, csak a pénz érdekli, és semmi más. Elhanyagoltnak, feleslegesnek, megalázottnak érzem magam. És engem hibáztat minden rosszért. Mondd Csilla, hogy történhetett ez meg velünk? Mit tegyek?”
 
Elmondjam? Amikor ez a sikeres hölgy találkozott a párjával, ő egy domináns és teremtő vezető volt. Az anyai szerepvállalással azonban abszolút beáldozta magát, és a háttérbe szorult. A párja, sajnos, nem tudja értékelni az anyai szerepet, nem látja át, hogy mennyire fontos a családi háttér, mert hogy nem élte meg. Amikor a saját anyjára gondol, csak a fájdalmas tapasztalatai jutnak eszébe, semmi más. 
 
És kin veri el most a port gyötrelmes gyermekkoráért? 
 
Azon, aki mellett beérett. Gyermekei anyján. Mikor a Főnix konzultáción félelmetesen kirajzolódott az, hogy a hölgy a gyermekkorában ugyanazokat a bírálatokat élte meg családi körben, -(Pl.Te mindent elrontasz, miattad van minden rossz!) - amiket most kap a kedves vele és a két gyermekkel ugyan mit sem törődő, rendkívül elfoglalt párjától, egyből megértette. A KÜLVILÁG EGY TÜKÖR, AMIT ÉPP TE HOZTÁL LÉTRE. 
HA BÁRMI NEM TETSZIK EBBEN A TÜKÖRBEN, AKKOR MAGADON KELL VÁLTOZTATOD, HOGY A TÜKÖRKÉP MÁS LEGYEN. Megértette. Amikor szerelmes volt belé a párja, Ő sikeres nő volt. Ráadásul a kronobiológiája szerint is Ő egy abszolút Teremtő alkat. Erre született. Teremtésre és nem elfogadásra. Abban maradtunk, tesz még egy próbálkozást, és az őt évek óta hitegető párját most ő fogja válaszút elé állítani. Valamint emellett, újra megteremti anyagi függetlenségét, úgy mint régen. Többé soha! Senkinek sem fogja kiszolgáltatni magát!

És hogy miért is? Erre a kérdésre sok válasz van:
1/ Azért, hogy jól érezze magát a bőrében.
2/ Azért, hogy a gyermekeinek ne egy lúzer, félrelökött anyamintát, hanem egy jéghátán is megélőt, egy tiszteletre méltót mutasson.
3/ Azért, mert ennek a még mindig párjának, - aki mellett totálisan megéli a társas magány szindrómát, -mint feleség és min anya, egyaránt,- bár anyagilag kétségtelenül nagyon sokra vitték, - megmutassa, pénz ide vagy oda:
 
„ ÉREK ANNYIT, HOGY EMBERSZÁMBA VEGYÉL! HISZEN MELLETTEM VÁLTÁL AZZÁ, AKI VAGY. NEKED SZÜLTEM KÉT GYERMEKET, MERT AZT HITTEM, ABBAN BÍZTAM, HOGY ÉRETT FÉRFI VAGY. AKI FELFOGJA A CSALÁD ÉRTÉKÉT, DE TÉVEDTEM! TE A MÚLTBAN ÉLSZ! ÉS BELEMENEKÜLSZ A BIZNISZBE. AZ NEKED MOST FONTOSABB MINDENNÉL, MÉG NÁLUNK IS. ÉS HITEGETSZ. BECSAPSZ, TÜRELMI IDŐT KÉRSZ TŐLEM. MÁR HÓNAPOK ÓTA. PEDIG ÉN CSAK EGY ICIPICI FIGYELMET VÁRTAM TŐLED, SEMMI MÁST. 
MAGAMNAK ÉS A GYERMEKEKNEK. ÉS MÉG AZT IS EL AKAROD VELEM HITETNI! HOGY ÉN VAGYOK EZÉRT IS A FELELŐS?HOGY MIATTAM VAN EZ AZ EGÉSZ HELYZET? HÁT AKKOR MENJ. MENJ BÉKÉVEL. ÉN SIKERES NŐ VOLTAM RÉGEN! SIKERES ANYA VAGYOK MOST! ÉS A JÖVŐBEN SIKERES ANYA LESZEK ÉS SIKERES ÚJRA A SZAKMÁMBAN. ÉN MÁR VOLTAM AZ ELSŐ, AMIKOR TE CSAK EGY LÚZER VOLTÁL. HÁT LESZEK ÚJRA ELSŐ! ÉN ÉS A GYERMEKEIM MEGÉRDEMLIK EZT TŐLEM, AZ ANYJUKTÓL.”
 
Mikor elment tőlem, sokáig gondolkodtam még felőle. Mennyi és mennyi ilyen, látszólag boldog és sikeres élet van a világon, ami mögött ott van a mélységes fájdalom, az elrontott múlt, a szülők egymás közti fájdalmas harca, és generációk szenvedése.
Ám ennek nem kell ám így lennie! A múltat ugyan már nem lehet kitörölni! Ám a jelenben tanulva a múltban elkövetett hibákból és berögzült rossz szokásokból, egy sokkal, de sokkal jobb és szebb, értékes jövőt lehet teremteni ITT és MOST-ban.
Közben mindig jussanak eszedbe Albert Einstein szavai: Tanulj a tegnapból, élj a mának és reménykedj a holnapban. A legfontosabb azonban, hogy ne hagyd abba a kérdezést.”
Mottónk: "A világ csak belülről változtatható meg!" Gyomos földbe nem érdemes új magokat vetni. mint ahogy gyomos (sérelmekkel teli) tudatalattiba sem, melynek az új magok az új célokat, gondolatokat jelentik. A főnix program által megszabadulhatsz a múlt sérelmeitől, és nekiláthatsz életed kiteljesítéséhez. Hiszen ezért vagy itt, nem másért.
Szeretettel, Csillátok