2015. november 25., szerda

Így teremtenek a mondatok -bőségprogramos sikertörténetünk





Kedves Csilla,
úgy gondoltam megosztom Veled a bőségprogram 9. napján történt sikeremet. A vírusmondatok átfordítása után amiben segítséget nyújtottál, az egyik mondatom így hangzott: "Olyan jó nekem hogy minden ingyen az ölembe hullik" ennek még később szerepe lesz.
Azon a napon amikor megosztottad az üzleti siker bevonzása videót, az egyik internetes portál megkeresett hogy interjút készítenének velem, amiben a cégemet is reklámozhatnám. Már régóta hirdetem a céget ezen az oldalon, több száz másik hasonló profilú céggel együtt , most mégis engem választottak. Elküldte a főszerkesztő a kérdéseket, én pedig válaszoltam rájuk és email-ben visszaküldtem. A mai napon megjelent ezen az oldalon az interjú, elküldöm a linket hogy megnézhesd:
Persze nem kellett érte fizetnem semmit, pont úgy ahogy az átfordított vírusmondatomban kértem. Azóta is az üzleti siker bevonzása imát minden nap elmondom, mert kinyomtattam hogy meglegyen a szövege. Hiszem hogy azért készült ez a cikk a cégemről hogy szélesebb körben is megismerjék a szolgáltatásomat, és az a cég is rám találjon akiért most programozok.
Köszönöm Csilla az eddigi munkádat, és alig várom a következő napok videóit és gyakorlatait amit küldesz majd.
Igen tudom, én vagyok az életem sugárzó napja most már érzem is :)
Üdvözlettel,Schmidtné Csuport Mariann
♥ Mit is tehet ehhez hozzá a tréner?
Nyugodtan elmondhatom, hogy ezek a sikerek számomra sokkal értékesebbek, mint a személyes sikereim. Annyit tehetek hozzá, hogy együtt ujjongok Mariannal! Végtelenül tisztelem és szeretem azokat az embereket, akik hozzánk fordulnak. Azokat, akik hajlandóak magukért tenni, megmozdulni. 
Neki is, - mint mindenkinek- jó sok pénzzel kapcsolatos másoktól hozott vírusprogramja volt, melyek között az egyik legpusztítóbb, hogy mindenért keményen meg kell dolgozni, semmi sem hull munka nélkül az ölünkbe.
Pedig ez nem így van! Az élet törvénye a hit törvénye. Amit elhiszel, az bekerül tudatalattidba, és ami oda egyszer bekerült, az megnyilvánul objektív világodban.
Aki tudatos, az nem fogja hagyni, hogy a szülőktől átvett rossz szokások irányítsák a saját életét. Aki tudatos, az dolgozik magán “keményen” azért, hogy könnyedén hozzászoktassa saját magát ahhoz, hogy igenis, nem kell mindig görcsbe rándulni, hanem lehet csodálatos szabad és könnyed életet is teremteni.
Hiszen ezért vagyunk itt! Ráérezni arra, hogy mi vagyunk saját sorsunk teremtői. Akkor is, ha tudatlanul össze-visszagondolkodunk, és akkor is, ha tudatosak vagyunk. És ez még csak a 9.-ik napja, hol van még a 21-ik! :)
Bőségprogramra ITT tudtok feliratkozni.

Amennyiben pedig többet szeretnének, most Karácsonyi akcióban a 40 000 Ft teljes ár helyett bruttó 20 000 Ft-ért elvégezhetik együtt vele az 5ről6ra önbecsülés tréninget is. Tehát a bőséget és az önbecsülést együtt bruttó 20 000 Ft-ért. Megrendelés.
Eddig ez a csomagunk 25 000 Ft-ért volt kedvezményesen elérhető, de most 5000 Ft ajándék kuponnal kedveskedünk minden megrendelőnknek.  
Éljenek a szorgalmas Napocskák és mindenben szerencsések legyenek! ☼ 

Hajrá drága Mindenki! Karácsonyra pont letelik a 21 napotok. Addigra van idő hozzászokni a helyes gondolkodáshoz, és az anyagi fellendüléshez. 
Köszönöm Mariannak, hogy örömmel hozzájárult bőségprogramos sikerének a propagálásához. Mindenki nevében! :)
Csillátok ás Andrisotok  
A gondolatok teremtenek. Ám a kimondott szavaknak mágikus erejük van.☼ És mindig tudd! Te vagy az életed sugárzó Napja, senki más a világon! ♥