2015. március 9., hétfő

Az RTL klub Dr Tóth című műsorában, 2015.március 09-én



Sziasztok kedveseink! Ma 2015.03.09.-én 16:50-kor leszek a Dr Tóthban. Az alkoholizmusról fogok beszélni, miként éltem meg, hogyan jöttem ki belőle, immár pontosan az idén tíz esztendeje.

 "Szégyenlem, bár nem titkolom, mert igen, megjártam a poklot és igen, van kiút a boldogtalanságból. Van kiút a reménytelenségből. Van kiút a céltalanságból. Minden csupán döntés kérdése.
Előbb eldönteni, majd imádkozni, majd kőkeményen következetesnek lenni, felépíteni saját magunkat, és mienk a siker.
"Elesni emberi dolog, fekve maradni ördögi, de felkelni Isteni." Balog Zoltán református lelkész, Ő volt  mindenki Zoli bácsija. a KÉK Keresztben.:)
Ez az egyszerű de nagyszerű kis igazság repített át a holt ponton, ennek köszönhetem, hogy bár igen csak kellemetlen dolog volt szembenézni a sorsommal, azzal, amit alaposan elrontottam, de azt mondtam: fekve maradni ördögi, felkelni isteni. Hát én bizony az utóbbit választottam. Nem bántam meg. Sőt. Nagyon is megérte. Mindenkinek azt kívánom, legalább olyan boldog legyen, vagy sokkal boldogabb mint én. Legalább olyan tudatos legyen, vagy sokkal tudatosabb, mint én. És mindenből a legjobbat kívánom. Ha nekem sikerült, akkor bárkinek sikerülhet.
Ám előbb meg kell hozni a döntést. Isten ugyanis azt mondja.
Veled mindent! Helyetted semmit.

További kellemes estét mindenkinek. Csillátok
Fb oldalam: https://www.facebook.com/kassaicsillairoestrener
Módszereim startlapja: http://www.5rol6ra.com
Youtube csatornám: https://www.youtube.com/csillair

És ne feledd! TE vagy az életed sugárzó Napja, senki más a világon.
Áldás mindünkre. ☼ ♥ (Y)