2013. szeptember 10., kedd

Várandósan,egyedül, önismerettel felvértezetten

Na az ilyen angyalokért, újból, és újból alászállnék a mélységbe! Most érkezett ez a sikertörténet. Várandósan maradt magára, és akkor tréningeltünk. köszönöm drága Teremtő Istenem!!!

 "Kedves Csilla! Szeretnék pár mondatban beszámolni Neked,hogy is alakult az elmúlt 1 évem,amióta a konzultációdat elvégeztem. Legnagyobb boldogságom a kisbabáim érkezése volt,akik fantasztikus kis emberek, nyugodtak, kiegyensúlyozottak, boldogok. 

Rendeződött a kapcsolatom a családommal. Egy hónapja Rám talált a nagy szerelem is,az ikerlelkem,az az ember akit mindig is kerestem!!! Fantasztikus érzés,nagyon szeretjük egymást,és ami a legfontosabb imádja a gyermekeimet! 

Nagyon hálás vagyok Neked és magamnak is,hogy soha nem adtam fel és mindig csak a jó dolgokat vártam...és láss csodát...azt is kaptam! Küldök egy képet a gyönyörű kis családomról! Nagyon sok sikert kívánok Neked a jövőben!!! Puszil : Reni " 

Csilla: Lám, drága Reni, szívből gratulálok! megengeded-e, hogy fotóstul felrakjalak Benneteket az üzenőfalamra, sikertörténettel együtt? Ha nem engeded meg, akkor nem teszem fel, természetesen. A babákhoz gratulálok, és nagyon sok boldogságot kívánok Nektek, drága Reni! Örülök, hogy megtalált a Hozzád méltó szerelem! Áldás. Ja és Te is gyönyörű vagy! 

Reni: Köszönöm a válaszod! Nyugodtan felteheted,mert másoknak is remélem erőt ad,és reményt a szuper élethez!!! Minden jót Neked és Andrásnak!!! 

Csilla: Köszönöm TE DRÁGA ANGYAL!!!