2016. október 12., szerda

Miért magányos annyi ember, és hová vezet az anyai sponákodás hosszú távon?

Fergeteges napocskát kívánok sok szeretettel!.

Tegnap egy 34 éves igen helyes fiúval tréningeltem, aki keresi az igazit.
Édesanyja lehetetlen sopánkodó viselkedése miatt igen sokat szenved.
Ha van barátnője: Fiam, ez nem hozzád való.
Ha nincs barátnője, mikor lesz már unokám? Miért nem találsz egy normális nőt?

Ezek a drága édesanyák, hogy ha azt a sok sopánkodással töltött drága energiáikat inkább saját maguk építésére és gyermekeik bíztatására használnák, már régen boldog anyósok és nagymamák lehetnének.

Ezzel ugyanis csak azt érik el, hogy elbizonytalanítják és folyamatos letargiába kergetik pont azt az általuk nagyon szeretett gyermeküket, akinek állítólag a legjobbat akarják.

Csak néztem ezt a helyes fiút, és azt ahogy küzd a boldog párkapcsolatért, és boldog családi életért, és a szívem szakadt meg érte.

Egyszerre tiszteltem azért, ahogy igyekszik kitörni az otthoni negatív családi minta kötelékéből, és egyszerre éreztem együttérzést iránta, mert ugyanezeken kellett nekem is egész életemben anyám részéről átmenni.

Tessék egyszer és mindenkorra megérteni.

Az aggodalomnak köze nincs a szeretethez. A félelemnek pedig még úgy sem.

A szeretetnek a bizalomhoz, és a hithez, a reményhez van köze, és ha egy anya jót akar a gyermekének, és félti, akkor tessék megérteni, hogy a saját kishitűségéből fakadó félelemenergiájával veszi körbe gyermekét és jól tönkreteszi azt.

Minden ilyen anyának önfejlesztésre lenne szüksége. Amíg valaki ugyanis önmagával nincsen rendben, addig másokra is csak a saját lelki nyomorát tudja rávetíteni és még csak észre sem veszi.

A helyes srác maga mondta ki: Lehet, nem is nekem kéne most itt ülnöm nálad, hanem anyámnak, akit egyébként nagyon szeretek, de már nem bírom az állandó pesszimista jövőfestését.

Mélységesen egyet értettem vele.
Aki valóban szereti a gyermekét, az nem elbizonytalanítja, hanem támogatja és erősíti szeretettel, bizalommal, hittel. Ezt hívják érzelmi melegségnek, avagy biztonságnak.
Értelmes anyák felfogják ezt, nekik ajánlom a Főnix konzultációmat, és mindenki másnak, akinek fontos saját és családja jó közérzete, és boldog, stabil élete.: 

Szép napot kívánok!