2015. október 29., csütörtök

Amikor az ember esze megáll - szülői mérgező mondatok egyetlen tréningelőtől

Én csak azt szeretném tudni! Mi a frászt akar elérni az a szülő, vagy nagyszülő, aki a gyermeket porig alázza a családban? Mire jó ez? Nap mint nap kapok ilyen leveleket a bőségprogramosainktól. A főnix konzultáción pedig eleve feltárjuk őket. Csoda, hogy a sikerre vágyó felnőtt ember állandóan korlátozva érzi magát? Bár ő nem tudja, mi az, ami fékezi, de én igen! 

A GYERMEKKORBAN KAPOTT BÍRÁLATOK AZOK! AMIKOR MEGTANULJUK, HOGY AKÁRMIT TESZÜNK, MI SOHA NEM LEHETÜNK ELÉG JÓK, SOHA NEM LEHETÜNK ELÉG ÜGYESEK, MERT VALAMI EREDENDŐ BAJ VAN VELÜNK. 

Pedig ez nem igaz!

Nem a gyermekkel van a baj! Hanem azzal az ostobán nevelő szülővel, aki elhiteti vele! Itt az ideje rendet tenni a lelkünkben, az énünkben. Nem hibáztatom én az ilyen szülőt, hiszen ő is csak azt tudja átadni, amit kapott.  
Ám ideje ezt egyszer és mindenkorra megállítani, hacsak nem akarjuk örökké tovább adni egymásnak mint generációknak a sötétség, tudatlanság, veszteség stafétabotját!

Íme a levélből egy részlet, természetesen név nélkül, mert a diszkréció nálam elvi kérdés, ám az is, hogy valamennyien tanuljunk egymás sorsából. Köszönöm figyelmeteket! Pozitív énképre fel, drágáim! 

Mindenkinek jár a boldog, győztes sikeres élet, ám azt meg kell alapozni! 
Katt ide: Kassai Csilla önfejlesztő programjainak Startlapja

 Kedves Csilla! 
 Örömmel csinálom a programot, bár újra kezdtem, mert " elveszítettem a fonalat" vagyis olyan dolgok történtek amelyek megállásra és befelé figyelésre ösztönöznek. A hetedik napon kijött rajtam egy rosszullét ebéd közben a munkahelyen, mentőt hívtak, kaptam egy injekciót és rendbe voltam. Rá két napra elestem a kezemben egy tál étellel , sok ember előtt " szerencsém volt" hogy a fejem nem a fém asztalba csapódott. Felálltam és csináltam a munkám tovább. (Na így állítja meg a negatív énkép a sikerre való törekvést, hiszen neki az a programja, hogy neki semmi nem sikerülhet, és ezért belülről a tudatalattiból szabotál mindent, ami jó. Csilla megjegyzése) 

 A mostani munkámból adódóan hatalmas belső feszültség, stressz van rajtam ,bennem. Persze az életem se volt mindig egy leányálom. Amikor a vírusmondatokra kérdezel így konkrétan mint mondat nem jelenik meg. Nálam nem gondolatok hanem érzések jönnek, melyek belül megdermeszt és tudom hogy ez nem a mostani énem valamik a tudatalattiból vagy más honnan. Érzékeny is vagyok. Próbáltam belemenni ezekbe az érzésekbe hogy milyen gondolatok lehetnek bennük. Régi szituációk, emlékképek amelyek bele ragattak a tudatomba és még önsajnálatra is sarkalnak ,mert energiát akarnak. Szóval ezt érzékelem... 

Mintha még mindig várnék valakire, valamire,mert nem teljes a kép. Köszönöm hogy kiírhattam magamból ezeket az érzéseket. Köszönöm a segítséget. E. 

Válaszom erre a nagyon őszinte, nagyon elszántan változtatni akaró szándékról szóló levélre:  

DRÁGA E.! 

Az érzéseket először mindig megelőzi egy gondolat. És nagyon jót tenne egy főnixprogram neked, hogy feldolgozhasd a gyermekkort érzelmileg. Addig ugyanis nem tud hová beépülni az új, amíg magunkban cipeljük a régit. Valami korlátoz magamban. = igen, ez a negatív énkép, és a fel nem dolgozott múlt, jól érzed, erre való a főnix. = Minden és mindenki támogat engem. Nem tehetem meg.Nekem nincs jogom hozzá. 

Nem tudom.. = Mindent megtehetek. Szabad ember vagyok. Nekem mindenhez jogom van. Mindenre képes vagyok, mindent meg tudok oldani, rátermett vagyok és okos. 

 A mondatok amelyeket gyerekkoromban hallgattam gyakran: 
Nem leszel jó majd semmire. = Rendkívül tehetséges vagyok, és bármihez nyúlok, minden arannyá válik a kezeim között. 

Olyan vagy mint az apád meg az anyád. = Jobb vagyok mindenkinél. 

Az apád vérét ki kellene ereszteni belőled. = Azért születtem a családomba, hogy fényt hozzak a sötétségbe. Még azoknak is, akik engem bírálnak. Fény vagyok a sötétségben, fej vagyok, és nem farok. 

A pólyába kellett volna fojtani. = (HALKAN MEGJEGYZEM, EZ NAGYON FELADTA NEKEM  is A LECKÉT. El tudom képzelni, hogy mennyi kisebbrendűségi, értéktelenségi érzést okozott neked ez a bírálat. Ez már nem is bírálat, hanem ÉLET ELLENI merénylet, hallod!!! A fene ezt a tudatlan emberiséget, hogy még mindig ilyeneket mondanak a gyermeknek, hogy "segítsék" a fejlődését! Nagyon nagyon együttérzek Veled! = A legtöbbet hozom ki magamból, mert nagyon megérdemlem! csak azért is megmutatom, hogy ki is vagyok én! HATALMAS ÉRTÉK VAGYOK

Hajrá kedves! MI hiszünk BENNED!!! A baleseteket is mind az okozza, hogy van benned egy siker iránti vágy, de belülről meg az van benned:nem érdemlem meg az életet, olyan vagyok mint anyám és apám, na ezt kell gyökeresen átírni az életedben. 

GYŐZTES VAGY! ÁLDÁS VAGY!KIVÁLASZTOTT VAGY!! - A FŐNIXEN AZT IS MEGTUDOD MAJD, HOGY MIÉRT IS. ☼ :) 

Sok Puszi és ÁLDÁS RÁD!! 
Csilla és Andris